Re: Aktualizacja BIOS-u -> pad (długie)

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 09:18:20 MET DST

> Ma ktoś jakieś sugestie, co jeszcze sam mogę zrobić? Nie pożyczałem
> jeszcze karty graficznej, żeby zastąpić nią zintegrowaną na płycie i
> zobaczyć, czy coś drgnie. Nie mam więcej pomysłów. Może ktoś przejrzałby
> moje ustawienia BIOS-u, czy tam nie tkwi jakiś babol. Zdjęcia ekranów
> BIOS-u są na podanej wyżej stronie www. A niżej informacje o komputerze.
> Mam też plik raportu AIDA, jeśli miałby być potrzebny. Jeśli potrzeba
> innych danych - udostępnię.

Moze miałeś włączone/ wyłaczone ACPI w biosie przed zmiana biosu a nowy
bios mógł wejść w tryb domyślny i tę funkcje odwrócić inaczej niż przed
jego zmianą (włączyc/wyłączyć) - bardzo często jest tak ze jesli zmieni się
to nie przed instalacją a na działającym już systemie - system sie wysypuje
- sprawdź to. To może również dotyczyć innego ustawienia warto sprawdzić
ustawienia w biosie.