Re: AMD i odpowiednik Intela

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Aug 2007 - 09:24:47 MET DST

Dnia Sat, 18 Aug 2007 15:14:20 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> zeby tak podejsc do tematu to trzeba odpowiednio zarabiac jeszcze,
> wiesz?
>
> z uwagi na to ze komputer nie jest juz od dawna towarem luksusowym to
> podejscie cenowe jest jak najbardziej uzasadnione...

Do jakiego tematu? Mam na mysli róznice w cenie która nie wymaga zmian w
budżecie przecież. Chce kupić intela choc jest droższy powiedzmy kilka
procent ale spełni moje oczekiwania to kupuje - wystarczy mi ciut tańszy
AMD to kupuje ale konkretny model a nie ten który akurat jest za xxx zł -
myslalem ze tak się kupuje a enie mam xxx złoty - dobierzcie mi prosze
podzespoły - no w kazdym razie nie trzeba duzo zarabiać zeby zamiast na
procesor 200 zł wydać 250 - bo czasami do tego sprowadza sie roznica.