Re: Aktualizacja BIOS-u -> pad (długie)

Autor: Lejak <news-listODSPAMIACZ_at_chello.pl>
Data: Tue 21 Aug 2007 - 20:12:26 MET DST

jack napisał:

> Moze miałeś włączone/ wyłaczone ACPI w biosie przed zmiana biosu a nowy
> bios mógł wejść w tryb domyślny i tę funkcje odwrócić inaczej niż przed
> jego zmianą (włączyc/wyłączyć) - bardzo często jest tak ze jesli zmieni się
> to nie przed instalacją a na działającym już systemie - system sie wysypuje
> - sprawdź to. To może również dotyczyć innego ustawienia warto sprawdzić
> ustawienia w biosie.

        Przetestowałem wszystkie kombinacje - bez efektu

wowa napisał:

> Na zdjęciach masz bios z 2002r. Może wgraj nowy ale za pomocą dyskietki
> startowej z dosem i programem zapisującym. Potem reset biosu do ustawień
> fabrycznych (zworka na płycie) i dalej można kombinować z ustawieniami.

        Wgrałem najnowszy (beta) programem zalecanym przez Asusa (afudos),
zresetowałem CMOS (zwora przez kilka minut, po wyjęciu baterii),
uruchomiłem za pierwszym razem BIOS, ustawiłem wszystko jak przed na
zrobionych przez operacją zdjęciach.

        Bez efektu :-(

--
             Lejak