Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 22:33:57 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < JG
>Oj, jednak niedokonca masz racje! Np. LOGITECH Z-5500 (zwane potocznie
>glosnikami) maja wbudowany wzmacniacz w suba, i chyba wszystkie mozliwe
>rodzaje wejscia sygnalu dzwieku!

Potocznie to sobie możesz nazywać to i "pupu z kokardką", co nie zmienia
faktu, że jest to znacząco więcej niż głośniki.

>Polecam jak wyzej - LOGITECH'a ! Naprawde bardzo ladnie graja. WIadomo, jak
>ktos chce super jakosc to niech zainwestuje w sprzet Yamahy, Denona, Jamo
>itp.. tylko zawsze trzeba zadac pytanie : co komu i poco jest potrzebne. Ja
>naprzyklad wybralem Logitecha (w gre wchodzil jeszcze Creative) ale potega
>basu Logitecha poprostu mnie urzekla ... oczywiscie caly czas mowimy o
>glosnikach DO KOMPUTERA!
>
>Jak masz jakies pytania - wal na priv'a!

1. Nadużyw'asz apostrof'ów.
2. 1250zł? Nie żartuj. Za tę cenę możesz kupić przyzwoity wzmacniacz i
sensowne kolumny. I mam wrażenie, że jednak byle altusy będą lepiej
brzmieć.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.