Re: Głośniki S/PDIF

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 01:17:26 MET DST

> 2. 1250zł? Nie żartuj. Za tę cenę możesz kupić przyzwoity wzmacniacz i
> sensowne kolumny. I mam wrażenie, że jednak byle altusy będą lepiej
> brzmieć.

Jako posiadacz "byle altusow" (!!!) wypraszam sobie...

Mam slabe doswiadczenie, ale wcale nie tak łatwo uzyskac 5.1 z
elektrycznego wyjscia spdif na karcie. Probowalem podlaczyc toto do
wzmacniaczy creativa (w subie wejscie bylo inne niz na karcie, ale
mialem przejsciowke creativa) i mialem najwyzej cztery kanaly. Po
wlaczeniu w np. w powerDVD dzwieku 5.1 zapadala cisza. Nie zaglebialem
sie w to, ale zrobic tak po prostu nie moglem.
Mysle, ze to nie bedzie tak, ze wyjniesz, podlaczysz i zagra w 5.1.