Re: Głośniki S/PDIF

Autor: JG <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 22:23:56 MET DST

> Głośniki nigdy nie mają wejścia S/PDIF, (...)

Oj, jednak niedokonca masz racje! Np. LOGITECH Z-5500 (zwane potocznie
glosnikami) maja wbudowany wzmacniacz w suba, i chyba wszystkie mozliwe
rodzaje wejscia sygnalu dzwieku!
Sam je mam polaczone optycznie z kompem i naprawde moge z calego serca
polecic! Za rozsadne pieniadze mozna naprawde stac sie posiadaczem calkiem
ladnie grajacego zestawu.

> Żadne. 2 porządne kolumny ~10-20W każda + wzmacniacz jakiś (preferuję
> Unitrę, np. jakiś Radmor).

Polecam jak wyzej - LOGITECH'a ! Naprawde bardzo ladnie graja. WIadomo, jak
ktos chce super jakosc to niech zainwestuje w sprzet Yamahy, Denona, Jamo
itp.. tylko zawsze trzeba zadac pytanie : co komu i poco jest potrzebne. Ja
naprzyklad wybralem Logitecha (w gre wchodzil jeszcze Creative) ale potega
basu Logitecha poprostu mnie urzekla ... oczywiscie caly czas mowimy o
glosnikach DO KOMPUTERA!

Jak masz jakies pytania - wal na priv'a!

pozdrawiam serdecznie JARO