Re: Jakosc kart dzwiekowych

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 18 Aug 2007 - 18:04:59 MET DST

Michal Bien pisze:

> Nie zgodzie sie - AudigySE nie nadaje sie do gier ze wzgledu na brak
> DSP, ale do samego sluchania muzyki jak najbardziej - wlasnie DAC i tor
> analogowy jest na niej niezly (lepszy niz Live! czy Audigy1, rownac moze
> sie dopiero znacznie drozsza Audigy2 ZS), a ze Live24, AudigySE i XFi
> Xtreme Audio to sprzetowo ta sama karta z odmienna identyfikacja i
> sterownikami to inna sprawa. IMHO przy wiekszosci kart zistegowanych warto
> brac AudigySE do samego sluchania muzyki - chocby ze wzgledu na znacznie
> lepsze odwzorowanie dzwieku i DAC niz na wieksozsci plyt glownych,
> [...]

Akurat mój niedawny Asrock na chipie CMedia grał w miarę dobrze, ale te
z Realtekami to pożal się boże...

Co prawda nie wina Realteka chyba: obecnie mam Gigabyte'a i jak już
wcześniej pisałem jakość dźwięku jest zbliżona do Audigy SE.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is