Re: Samsung

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 21:10:35 MET DST

W dniu 2007-08-17 18:50, Gorgo pisze:

> Ok, rozumiem, ze nalezysz to tych kolesi co czytaja instrukcje
> samochodu zanim zaczynaja nim jezdzic... a skoro tak, to faktycznie
> nic dziwnego, ze nazywasz bzdurami to co napisalem!

Na razie nie miałem samochodu który wymagałby uprzedniego przeczytania
manuala. Jak sobie kupię nowe BMW 7 to jednak podejrzewam że się bez
tego nie obejdzie.

> A jezeli chodzi o twoje porownanie 1 wypalony do 99999... to ja
> wybieram 1000000 bardzo dobrych i tego oczekuje jako klient SAMSUNGa.

Wybieram bardzo dobre auto i tego oczekuję jako klient Dacii (albo Tavrii).

> Jezeli tego nie sa wstanie zapwnic, to nich informuja o tym na
> podelku, ze 1/3 sprzedawne monitory bedzie mial wypalone pixele.

Na pudełku może się nie zmieścić. Ale oni przecież nie ukrywają przed
klientem że monitor może mieć bady, ba, nawet dokładnie piszą ile może
ich mieć. BTW powinieneś się cieszyć że masz tylko jeden, mogłeś mieć
ich kilka razy więcej.

> Idac dalej zgodnie z Twoim tokiem myslenia, zeby kupic samochod to
> musialbym zapoznac sie ze wszystkimi normami iso dotyczacymi przemyslu
> motoryzacyjnego... a przeciez nie o to chodzi. Jezeli ktos buduje
> marke to powinien dbac rowniez o jakies zaufanie do niej... a SAMSUNG
> najwidzoczniej o to nie dba.... JA NAPEWNO WIECEJ ICH KLIENTEM NIE
> BEDE!

Podejrzewam ze nie będą po Tobie płakać...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl