Re: Samsung

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 18:50:30 MET DST

On 17 Sie, 12:32, "Mich@l" <kzvfvbk.hfh...@tnmrgn.cy> wrote:

> Samsung do publicznej wiadomo ci podaje normy jakie stosuje w produkcji
> monitorów:http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/monitor20andhigher/226...http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/_doc/iso_13406_2.pdf
> Je li przed zakupem nie masz ochoty si z nimi zapozna , ewentualnie nie
> rozumiesz o co w nich chodzi, to nie miej pretensji do Samsunga ale do
> siebie samego.

> Bzdury pleciesz.

> Jak Gorgo nie ma poj cia jak kupowa LCDki to niech si za to nie bierze.

> Na tym który mam teraz - nie mam. Na poprzednim, kupionym 5 lat temu za
> [...]

Ok, rozumiem, ze nalezysz to tych kolesi co czytaja instrukcje
samochodu zanim zaczynaja nim jezdzic... a skoro tak, to faktycznie
nic dziwnego, ze nazywasz bzdurami to co napisalem!

A jezeli chodzi o twoje porownanie 1 wypalony do 99999... to ja
wybieram 1000000 bardzo dobrych i tego oczekuje jako klient SAMSUNGa.
Jezeli tego nie sa wstanie zapwnic, to nich informuja o tym na
podelku, ze 1/3 sprzedawne monitory bedzie mial wypalone pixele.
Idac dalej zgodnie z Twoim tokiem myslenia, zeby kupic samochod to
musialbym zapoznac sie ze wszystkimi normami iso dotyczacymi przemyslu
motoryzacyjnego... a przeciez nie o to chodzi. Jezeli ktos buduje
marke to powinien dbac rowniez o jakies zaufanie do niej... a SAMSUNG
najwidzoczniej o to nie dba.... JA NAPEWNO WIECEJ ICH KLIENTEM NIE
BEDE!

pozdro
G.