Czy BENQ FP93GP nadaje się do pracy nad zdjęciami?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 21:22:57 MET DST

Ahoj
Zawodowo zajmuję się fotografią i grafiką. Po 5 latach pracy z Samsungiem
753DFX stwierdziłem, że trzeba się przesiąść na LCD, żeby nie katować
wzroku, nie marnować energii i mimo wszystko jakość monitora nie ta (czerń
zbyt szara, poza tym mam wrażenie, że jednokolorowe przestrzenie nie są
jednokolorowe, tzn jakby były lekko plamiste - może to jakiś kurz między
przednią szybą a kineskopem?).
Prawdopodobnie kupiłbym coś z matrycą MVA. Dobry wybór? Czy może IPS? Jakie
są opinie o Benq FP93GP? Jak się on ma np. do NEC 1970NXp?
Około 4h dziennie spędzam przy Paint Shop Pro, większość czasu to obróbka
zdjęć. Od czasu do czasu gram w coś (zazwyczaj rzeczy typu Settlers, ale
zdarza się też Call of Duty i inne gry, w których czas reakcji miewa
znaczenie), więc nie chciałbym jakiegoś olbrzymiego czasu reakcji matrycy.
Nie jest to jednak priorytet.
Z góry dziękuję za sugestie

--
Marcos