Re: Samsung

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 13:10:34 MET DST

> niemniej dzieki za rade i naprawde nikogo nie chce urazic, ale po
> moich przejsciach z ta dziadoska firma mam prawo tak sadzic!
> pozdrawiam
> Gorgo

wcale Ci sie nie dziwie, jesli ja bym odbieral sprzet i nie mógl go
sprawdzic to gosc w serwisie dostal by chyba becki i tyle, jesli chodzi o
samsunga jako firme to nigdy nie bylem zwolennikiem tej partaczyzny,
wypuscili pojedyncze sztuki róznych towarów dobre z pewnoscia i tak
zapracowali na swoja marke bo w necie zawrzalo, w 70 - 80 % sprzet samsunga
nie jest wart swojej ceny za chiny. Jak ja bym mial wydac 6 k za jakikolwiek
sprzet tej firmy to by mi serce peklo, choc sa jeszcze gorsze marki
niestety. A wogóle to co dzis jest dobrego? jak wszystko robione w chinach