Re: Acer Travelmate - po wyjęciu i włożeniu RAMu nie startuje

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 18:51:11 MET DST

On 17 Sie, 18:35, kyusse <sinner-wytnij...@toya.net.pl> wrote:
> Witam, mam problem jak w temacie.
> Laptop to Acer Travelmate 2303NLC, chciałem wymienić moduł RAM z 256 na
> 512, ale że znam się tylko na stacjonarnych komputerach - odkręciłem
> klapkę, wyjąłem stary moduł żeby mu sie przyjrzeć - wsadziłem na miejsce
> (wszystko delikatnie) - laptop nie wystartował.
>
> Słychać wiatrak, słychać jak dysk pracuje, słychać napęd dvd - tylko nie
> ma obrazu. Podłączałem laptopa pod zwykły monitor - to samo, a więc to
> nie wina matrycy.
>
> Wyjąłem ram całkowicie i są dokładnie te same objawy, wygląda na to że
> [...]

wyglada na to ze zrobiles to poprawnie bo nie jest zadna fliozofia
wstawic pamiec badz ja wymienic,
mozesz zresetowac bios jezeli masz taka mozliwosc wyciagnac baterie
(chodzi o bateria na plycie glownej) nie wiadomo czy pomoze,
 problem moze byc w tym ze byles naladowany ladunkiem elektrostaycznym
(co moglo sie stac?) nie wiadomo chyba servis bedzie dobrym
rozwiazaniem