Re: po???

Autor: Krzysztof B. <dsd_at_f.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 17:43:28 MET DST

> "rozpalić". Reasumując, zasilacz nawet gdyż już się "pali", pali się zbyt
> krótko aby wyszlo to poza jego obudowę ( wiem bo kilka lat temu miałem
> przyjemność sfajczyć dwa codegeny ).

Zapominasz o jednej rzeczy. Niektóre komputery stojš przy oknie, tak jak mój
akurat. Wystarczy mały płomień i bez problemu zapali się firanka. Kurzu w
zasilaczach jest sporo, włšcznie pomiędzy żeberkami na zewnštrz zasilacza, a
kurz prawdopodobnie się pali. Firanka jest idealnym materiałem łatwo palnym.
Płomień będzie pišł się w górę, do plastikowych kasetonów. Jak one się zajmš
ogniem, a pewnie by tak było, pełno stopionego zapalonego plastiku będzie
kapać z sufitu roznoszšc pożar po całym pokoju. Prawdopodobne? Wydaje mi się
że tak.

Pozdrawiam