Re: AMILO L7320 i zintegrowana sieciówka bezprzewodowa

Autor: Pi0tReK <czasami_at_w.stopce.postu.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 16:17:06 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> rzekł(a):

> Ale przecież komputera nie restartuje się co chwilę.

Ale czasami często i wygodniej jest, gdy od razu mamy sieć.

> Zdecydowanie nie, w moim Amilo w ogóle nie ma opcji wyłączania
> karty sieciowej z klawiatury czy panelu, bo WiFi mam tylko na
> PC Card :) Jest aktywna zawsze po uruchomieniu, co nie zmienia
> faktu, że komputer, gdy nieużywany, jest cały czas zahibernowany
> lub uśpiony, a restarty robię tylko jak Windows Update koniecznie
> się tego dopomina.

W wielu notebookach stan sieciówki jest przywracany taki jak przed restartem.
Moim zdaniem jest to wygodne. Mnie się ciężko przyzwyczaić zwłaszcza, że pracuję
na wielu różnych stacjach roboczych i czasami po prostu denerwuję się, że sieci
nie mam a ja po prostu nie wcisnąłem Fn + F2.

--
pozdrawiam,
Pi0tReK