Re: CPU, zasilacz - BEZ WENTYLATORÓW!!

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 15:51:33 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@ilikespamersinteria.pl> napisał w wiadomości
news:fa45uo$3d7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie wiem co się tak przejmujesz tym hałasem,
> za całe 9 zł kupiłem Arctic Cooling Pro TC2, zamontowałem w zasilaczu, na
> procku P4 3GHz, i z przodu obudowy, wszytko cichutko chodzi 1 metr od
> łóżka 365 dni w roku :]

Właśnie mnie więcej tak to się powinno robić... Co niektórzy lubią po prostu
przepłacać ( "super" ciche zasilacze za 300-500zł, oraz ogromne pasywne
radiatory na CPU, które bez dobrego obiegu powietrza w obudowie i tak są o
kant d... rozbić ;] ). W końcu nie na tym rzecz polega aby odkręcać procka,
obniżać jego taktowanie, zmniejszać napięcie itd.Chodzi przede wszystkim o
to aby komputer nie stracił na wydajności, był tak samo wydajny i do tego
bezgłośny. Taki efekt można BEZ PROBLEMU uzyskać robiąc to z głową :).
Arctic Cooling Pro TC2 jest na tyle wydajnym, małym wiatrakiem, że śmiało
można obniżyć jego nominalne obroty do około 70%, wtedy przy zamontowaniu
trzech takich wszystko jest cacy. Obieg powietrza w obudowie bardzo dobry,
do tego komputer jest kompletnie bezgłośny ( pomijam piski elementów płyty
głównej, dysku twardego i innych podzespołów komputera - skupiam się
wyłącznie na ciszy "urządzeń" chłodzących ).