Re: Samsung

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 12:48:35 MET DST

Gorgo pisze:

Zrezygnuj z Google Groups, bo niepoprawnie kodujesz
polskie znaki w postach.

> Nie na podstawie dwoch monitorow LCD SAMSUNGA - tylko 3rzech + 2woch
> telewizorow LCD Samsunga (jezeli czepiasz sie cen to ten kosztowal
> akurat 6000PLN)... czyli w sumie 5 wytworow tej marnej FIRMY!

Pięć na ileś milionów wyprodukowanych? Ładna próba...

> nie zrozum mnie zle... normy normami... ale ja sie nie pogodze i nikt
> mi nie wytlumaczy, ze to, ze mam wypalony pixel w nowiotkim LCD
> odebranym z serwisu, gdzie nie chciano go podlaczyc i sprawdzic - jest

Trzeba było kupować w sklepie internetowym, miałbyś
możliwość zwrotu. Albo w sklepie gwarantującym możliwość
zwrotu w razie wystąpienia uszkodzonych pikseli. Nawet
znienawidzony przeze mnie Vobis daje taką możliwość!

> czyms OK. Monitor ma wade ktora powstala nie z mojej winy i zostal on

W rozumieniu norm producenckich w tej *KLASIE SPRZĘTU*
to nie jest wada ani usterka.

> Wracajac jednak na chwile do wypalonych pixeli to niestety nie zgodze
> sie z Toba. Uzywalem naprawde wielu roznych monitorow LCD i nie
> widzialem wypalonych pixeli... te cholerne SAMSUNGI to moje pierwsze
> spotkanie z TAKA plaga!.

Masz pecha.

Swoją drogą zdajesz sobie sprawę, że uszkodzone piksele
pojawiają się przez cały czas działania monitora LCD,
a w pierwszym roku szczególnie często? Mógłbyś kupić
monitor bez uszkodzonych pikseli, by po roku mieć trzy
czy cztery.

> ps. Jezeli monitor/TV ma taka wade od nowosci, to uwazam ze powinien
> byc sprzedawany conajmniej z jakas znizka.

Ależ SĄ sprzedawane ze zniżką! Już Ci to pisałem. Monitory
z gwarancją braku uszkodzonych pikseli kosztują 2x więcej!

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |