Re: Samsung

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 12:15:32 MET DST

On 17 Sie, 11:08, Rados aw Sokó <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> To jest norma OGÓLNORYNKOWA!
>
> Wszyscy producenci si do niej stosuj bo to jest *ISO*!

> Co Ty wiesz, e si tak wypowiadasz? Dlaczego takie
> bzdury piszesz na podstawie DWÓCH EGZEMPLARZY!
>
> Kupuj mo e CRT, bo *wszystkie* moje LCDki maj po jednym
> uszkodzonym subpikselu. Wszystkie POZA SAMSUNGIEM W A NIE.
> I wcale te uszkodzone subpiksele nie przeszkadzaj w pracy.
> Ba, bo tygodniu ju ich nie widzia em na adnym z monitorów.

> Ale taka jest norma dopuszczana prawem i producenci z tego
> korzystaj . S modele spe niaj ce wy sze poziomy normy,
> [...]

Nie na podstawie dwoch monitorow LCD SAMSUNGA - tylko 3rzech + 2woch
telewizorow LCD Samsunga (jezeli czepiasz sie cen to ten kosztowal
akurat 6000PLN)... czyli w sumie 5 wytworow tej marnej FIRMY!

nie zrozum mnie zle... normy normami... ale ja sie nie pogodze i nikt
mi nie wytlumaczy, ze to, ze mam wypalony pixel w nowiotkim LCD
odebranym z serwisu, gdzie nie chciano go podlaczyc i sprawdzic - jest
czyms OK. Monitor ma wade ktora powstala nie z mojej winy i zostal on
mi wcisniety przez serwis bez mozliwosci wyboru (napisze to jeszcze
raz : koles powiedzial, ze nie moze go podlaczyc, a jezeli beda pixele
to powininem sobie sprawdzic norme na necie). Z tym sie nie pogodze i
nie uwazam ze to jest ok. Jezeli swiadomie powiedzialbym, ze zgadzam
sie na to, to faktycznie moga potem zapierac sie normami... ale nie
tak.

Wracajac jednak na chwile do wypalonych pixeli to niestety nie zgodze
sie z Toba. Uzywalem naprawde wielu roznych monitorow LCD i nie
widzialem wypalonych pixeli... te cholerne SAMSUNGI to moje pierwsze
spotkanie z TAKA plaga!.

ps. Jezeli monitor/TV ma taka wade od nowosci, to uwazam ze powinien
byc sprzedawany conajmniej z jakas znizka.

pozdrawiam
Gorgo