Re: Samsung

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 18:07:51 MET DST

> Pięć na ileś milionów wyprodukowanych? Ładna próba...

co ta za statystyka? bo dla mnie oznacza, że jak user kupił 3-5 użądzeń i
wszystkie było "nie halo" to jak ja kupię urządzenie tej firmy to mam jakieś
kilkanaście procent szans, że towar będzie ok, ilu kupi dwa monitory i telwizor
wszystkie z wadami? To jest dopiero "Ładna próba"!!!

> W rozumieniu norm producenckich w tej *KLASIE SPRZĘTU*
> to nie jest wada ani usterka.

w normach producenckich nie ma też mowy że przy odbiorze ma prawo sprawdzić
sprzęt, jaki przeciętny konsument czyta normy producenckie?

> Masz pecha.

no właśnie tyle tylko, że moim zdaniem większego pecha ma Samsung, bo ten user i
wielu co czytało tą grupę i też Ci co słyszeli od tych co czytali tą grupę itd.
jeśli wezmą sobie do serca to co zostało tu napisane to tego sprzętu nie kupią,
więc kto ma pecha większego? :)

Pozatym zakładamy że opisana tu sytuacja jest prawdziwa:)) bo ja mam takiego
kolegę, który jak kupi samochód to musi dowód rejestracyjny pokazać bo nikt
nawet z rodziny mu nie uwierzy:)