podkrecanie taniego C2D

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 12:48:15 MET DST

witam!

bede zmienial podzespoly w kompie ale niestety budzet mam ograniczony.

postanowilem kupic plyte Gigabyte GA-P35-DS3R bo jest w miare dobrze
wyposazona a ja SLI nie potrzebuje.

w zwiazku z budzetem zastanawiam sie nad kupnem na poczatek czegos
taniego na podstawke 775 a potem wymiana.

pod uwage biore c2d e2140. czy jest jakas szansa na podkrecenie go tak
zeby odczuc roznice wzgledem default?
a moze kupic celerona 360 (zegar) i dopiero pozniej zmieniac?
a moze zaczekac jeszcze? podobno ma wejsc nowa podstawka od intela.
prawda to? jezeli to jak szybko?

najbardziej mi zalezy na tym zeby bylo wyraznie szybciej niz moj obecny
athon xp 2500+ ;)

zastosowanie to edycja grafiki, muzyki, kompresja xvid/mp3/dvd.

--
pozdrawiam
  Andre