Re: Geforce 6150 gdzie szukać listy trybów tekstowych?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 12:18:46 MET DST

> Odkopałem stare programy diagnostyczne dla DOS lecz też są tylko tryby
> graficzne.

Probowales dr. hardware? jesli on nie pokaze ci trybu txt vesowego to mozliwe ze
karta ich nie ma. Troche to dziwne bo vesa 2.0 jest zgodna w dol z 1.0 (czy 1.1
nie pamietam) a tam zazwyczaj cos txt bylo...

> I teraz nie wiem, czy Geforce 6150 trybów vesa txt nie obsługuje wcale czy
> po prostu żaden znany mi program nie potrafi się do nich dokopać.
Moze nie obslugiwac.
Takie to znaki czasu panie.

> Jak byłem młody i piękny to wraz z kartą S3 Trio64 PCI 1MB dostałem kartkę
> A4 z rozpiską wszystkich trybów w postaci tabelki. I tryby svga vesa txt
> tam były. W instrukcji od Geforce 6150 nie ma nic na ten temat.
Ty sie ciesz ze pudelko dostales bo mogli ci sypac lopata :).

--
Lukasz Sczygiel