Re: Samsung

Autor: Player <Player_at_nononono.pl>
Data: Fri 17 Aug 2007 - 12:35:33 MET DST

>ps. Jezeli monitor/TV ma taka wade od nowosci, to uwazam ze powinien
>byc sprzedawany conajmniej z jakas znizka.

gdzies musi byc problem skoro samsung juz 2 lata temu obiecywal od stycznia
2005 wprowadzenie normy 0 bad piksli przez rok na wszystkie modele, z tego
co wiem takie posuniecie wiaze sie ze wzrostem cen LCD o nawert 20%

problem powinien byc rozwiazany juz dawno bo obecna sytuacja jest najgorsza
z mozliwych, dobrym wyjsciem zarówno dla producenta jak i klienta byla by
mozliwosc zakupu wyswietlacza LCD z wada "piksla" po obnizonych kosztach
(produkcji), producent nie traci wtedy nic a sprzet znajdzie klientów dla
których jeden pikselek to nie problem a wyraznie nizsza cena to zaleta -
przyklady z allegro: gdzie nowiutkie LCD iiyama z uszkodzonym pikslem
znajduja nabywców albo podobnie gatewaye z linia przez caly ekran ale cena o
polowe nizsza - i tez są chętni :)