Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 21:38:31 MET DST

On 15 Sie, 20:59, "beeton" <strze...@wlb.vectranet.pl> wrote:

> Dziekuje za kolejna wypowiedz.
> Moze nieco zle sie wypowiedzialem jezeli chodzi o grafike, nie planuje super
> mega duzych rzeczy na laptopie odpalac, od tego mam grafika, a on swoj
> deskop czy tam maca (zalezy od grafika;p).
> Jakis czas prowadze firme, i mam juz dosyc 2 komputerow, sycnhronizacja
> strasznie mi sie nie podoba, ogolnie wydluza ona moj czas.... cenny czas,
> zreszta ktoz z nas ma "niecenny czas".
> Przykladow jest miliony, wyobraz sobie np cos takiego: deskop zostaje w
> firmie a w nim wszystkie pliki zrodlowe... czlowiem w niedziele siedzi,
> [...]

Pomysl jest kosztowny, ale bardzo dobry. (Kosztowny w porownaniu do
desktopa udostepniajacego pliki i laptopa z jakas bezprzewodowa
siecia.) Balbym sie utraty danych, awarii albo kradzierzy laptopa.
Dokladnie jak Pisal Michal Bien. Jak dla mnie troche za wczesnie na
cos takiego. Laptopy nie sa jeszcze tak niezawodne, wszechstronne i
wygodne. Ale moze to kwestia przyzwyczajen.

A GG nie mam. :)