Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: beeton <strzelec_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 20:59:12 MET DST

> Co do RAMu wyczerpales praktycznie temat, opowiesci o poceniu sie
> mozna wlozyc miedzy bajki razem z Czarna Wolga. [...]

Dziekuje za kolejna wypowiedz.
Moze nieco zle sie wypowiedzialem jezeli chodzi o grafike, nie planuje super
mega duzych rzeczy na laptopie odpalac, od tego mam grafika, a on swoj
deskop czy tam maca (zalezy od grafika;p).
Jakis czas prowadze firme, i mam juz dosyc 2 komputerow, sycnhronizacja
strasznie mi sie nie podoba, ogolnie wydluza ona moj czas.... cenny czas,
zreszta ktoz z nas ma "niecenny czas".
Przykladow jest miliony, wyobraz sobie np cos takiego: deskop zostaje w
firmie a w nim wszystkie pliki zrodlowe... czlowiem w niedziele siedzi,
nudzi sie ma wene, popracowalbym troche i co... lipa...
Inny przyklad: klient prosi o pliki zrodlowe.. a ja je mam na deskopie... i
co? lipa..
Obecnie pracuje na wariancie ktory zaproponowales (laptop i deskop) i
wlasnie mnie to wykoancza... dobry laptop + 2 stacje dokujace i 2 monitory
(pod DVI) w tym upatruje swoja przyszlosc ze tak powiem,
Coraz mniej designuje, coraz wiecej mam pracy papierkowej, zwiazanej z
pozycjonowaniem www itd, dlugo by pisac o mojej branzy... 2 komputery mnie
mecza.
Nie mowie juz o sofcie! takie programy jak windowsy , czy photoshopy sa
bardzo drogie... i miec i w deskopie i w laptopie to padaczka.... Winrary,
total commandery... naprawde jakby sie przyjrzec jest tego bardzo duzo....:(

Nad ta decyzja myslalem juz dlugo i dalej mam watpliwosci... deskop i laptop
to jednak za duzo jak na moje nerwy.
Troche mnie oslabiles Twoja wypowiedzia, tym bardziej ze ja widze zagrozenia
"laptopowe" . P.s. kupuje 2.05kg z matryca 14,1 wiec wcale nie takiego
wielkiego tego laptopa....
;]

z poważaniem
Łukasz