Re: SMART ponownie.

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 15 Aug 2007 - 21:35:31 MET DST

Uzytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisal w
wiadomosci news:f9qi1s$dlf$2@achot.icm.edu.pl...
> Tak, wiec nie poradzilem sobie ze SMARTEM na Asusie P5B. Przed
> zresetowaniem plyty normalnie SpeedFan pokazywal dwa dyski Samsunga a
> teraz nic. Nie mam pomyslu, zainstalowalem chyba wszystkie programy z
> sieci do obslugi SMARTA pod Windowsem i zaden nie ma opcji "wlacz SMART".
> Mikolaj Tutak wspominal cos o takowych ale milczy. Pomozcie prosze, bo
> mnie to niezmiernie denerwuje ;)

Na wszelki wypadek mozesz sprawdzic te dyski na innym kompie (moze w obu
naraz cos "strzelilo")
Sciagnij ze strony Samsunga ich program diagnostyczny Hutil. Ma mozliwosc
sprawdzenia statusu SMART. Nie uzywa Windows (startuje z dyskietki
startowej), wiec jesli i na nim bedzie jakis blad to napewno to nie kwestia
Windows.
Ten program Hutil *chyba* ma mozliwosc wylaczenia i wlaczenia SMART w samym
dysku. Wylacz i wlacz - moze pomoze.