ATA->SATA - nie dziala - I DOBRZE!

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 08:54:13 MET DST

Nie mam SLI.
Solo GF 8800 GTS

---
Poki co, chodzi na defaultowych ustawieniach.
---
(--- duze ciach ---)
---
NIE BEDE MUSIAL !!!
Nie wiem, czy nie chwale "dania przed zachodem slonca", ale chyba znalazlem
rozwiazanie i przyjdzie mi publicznie odszczekac zarzuty, ktore wypluwalem z
siebie w akcie desperacji w kierunku firmy ASUS :)
Instalowalem WSZYSTKO co ASUS dolaczyl do mobo. Przeczytalem 6.600
postow na grupach. Kupilem przelotki ATA - SATA (ktore nota bene nie
dzialaja,
ale moze i dobrze! :)
Zonglowalem dyskami, wpinalem PCI SB Live!, zdemolowalem "slicznie"
pozapinane kable w obudowie, wykonalem fure zdjec, napisalem kilka postow
na grupy, stawalem na rzesach, by po -nastu latach skladania (sobie,
rodzinie
i znajomym) kompow wrocic do korzeni i "dla pewnosci i bez szans na sukces",
z nudow wrecz i braku pomyslow wejsc na strone http://www.jmicron.com  a
pozniej do ftp://driver.jmicron.com.tw  i... jak reka odjal !!!
3 dni walki, rwania wlosow i psioczenia, tylko po to, zeby zalatwic
to sterownikiem !!! Chyba zabije sie wlasna piescia! Sprawdze
to jeszcze (walczylem do ok. 1:00), bo az nie chce mi sie wierzyc!
Dzieki (!!!) wszystkim za chec pomocy i poswiecony czas.
Sprawdze to jeszcze i wydam - tak modne ostatnio w mediach
- "oficjalne oswiadczenie w tej sprawie" :)
pozdrawiam
JeRRy