Re: Przejsciowka - ATA->SATA - nie dziala!

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 16:43:16 MET DST

Dnia Sun, 12 Aug 2007 14:46:31 +0200, JeRRy napisał(a):

> Bede wdzieczny za wszelkie sugestie userow przejsciowek, czy ASUSa P5K.

I jak? Poradziles sobie? Bo kurna mam tez ten problem, kupilem na alledrogo
przejsciowke i za cholere mobo nie widzi dysku :/
I tez jest ona dziwna, ze nie wiem na pewno jak ja do dysku podlaczyc, wiec
daje i tak i odwrotnie - zero efektu, nie liczac tego, ze mobo dluuugo
wstaje, nim stwierdzi, ze i tak dysku nie ma.

pozdrawiam
Norbert