Hdd 250Gb Seagate S-ATA 16 7200.10

Autor: Gryf <gryfmz_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 15:04:27 MET DST

Kupilem dzis to cudo techniki od skosnookich braci i powiem szczerze
jestem zawiedziony.

Malo mnie obchodzi jego szybkosc ale temperatura i wibracje jakie to
wytwarza sa poprostu porazajace. Wlozylem go narazie do kompa brata bo w
moim troche miejsca nie ma i powiem szczerze cala obudowa az drzy od tego
dysku.

Bede musial jakis patent wymyslec aby go do obudowy chieftec LCX01BBSL
( http://allegro.pl/item209919184_209919184.html aukcja zakonczona jakby
co, daje linka bo dobre zdjecia sa) wcisnac na jakis gumkach albo gabce.

Jak go wloze normalnie na tych szynach to mi buda spadnie z biurka:)

PS.
Wiem, ze powinienem kupic jakiegos samsunga jak mnie zawrotna szybkosc nie
obchodzi bo podobno cichsze i chlodniejsze ale akurat nie mieli w sklepie.
Wiem, powinienem isc do drugiego.

Jak nie uda mi sie jakos tego zamontowac tak aby cala buda nie chodzila po
blacie to wcisne temu kolesiowi tego twardziela tam gdzie slonce nie
dochodz:)

--
                Pozdroofka od gryfa
                   gryfmz@wp.pl