Re: Hdd 250Gb Seagate S-ATA 16 7200.10

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 14:12:13 MET DST

Gryf napisał(a):
> Kupilem dzis to cudo techniki od skosnookich braci i powiem szczerze
> jestem zawiedziony.
>
> Malo mnie obchodzi jego szybkosc ale temperatura i wibracje jakie to
> wytwarza sa poprostu porazajace. Wlozylem go narazie do kompa brata bo w
> moim troche miejsca nie ma i powiem szczerze cala obudowa az drzy od tego
> dysku.

:-)
ja chyba mam szczęście do SG
od miesięcy czytam tę grupę i mało kto chwalił te dyski, wszyscy
samsungi itp.. od ok 5 lat w różnych komputerach miałem kilkadziesiąt
dysków Seagate, większość z nowszych SATA NCQ i nigdy nie narzekałem na
jakąś głośność większą zauważalnie niż inne dyski (porównanie miałem z
WD, Samsung, Hitachi), a wydajność zawsze była odrobinę wyższa.
Temperatur nie notowałem. Co do awaryjności to wiem, że wszystko
podobnie, a ja po prostu miałem pecha z samsungami.. 3 sztuki na 5 były
wymieniane :)
czysto subiektywna opinia..
ps. jakoĹ› mi to brzmi jak porĂłwnanie do stereotypu kierowcĂłw BMW :) teĹĽ
wszyscy narzekają, a właścicieli to tylko cieszy:)