Re: Hdd 250Gb Seagate S-ATA 16 7200.10

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 09:08:11 MET DST

Był 10 sierpień (piątek) gdy o godz. 15:04 *Gryf* napisał(a):

> Kupilem dzis to cudo techniki od skosnookich braci i powiem szczerze
> jestem zawiedziony.

A ja mam taki dysk od grudnia i jestem bardzo zadowolony; zadnych wibracji,
temperatura tez znośna - wieje na niego Fander 120mm z prędkością 700rpm.
Wibracje w chieftecach to chyba normalne, na kazdym forum na to narzekaja
userzy. Też miałem wybrac Chiefa, ale w końcu zdecydowałem sie na Enermaxa
i nie żałuję.
Qmpel pracuje w sklepie komputerowym i powiedział, że to modele najrzadziej
wymieniane z powodu awarii.

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 2xSeagate,