Re: regulatory...

Autor: ten <m_at_m.org>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:12:28 MET DST

A szum ci nie przeszkadza?? Ja mam tylko jeden wentylator na małych
obrotach i szum jest nieco za duży. Jest możliwośc takiej konfiguracji,
żeby był tylko jeden wentylator pracujący cały czas na tych samych
niskich onrotach. Regulatory najczęściej wymuszają chwilowe zwiększanie
obrotów do wartości powodujących duży hałas. Poza tym jeśli już godzisz
się z okresowym hałasem to przynajmniej żeby było chłodno w
pomieszczeniu. Ceny klimatyzatorów spadają i jeśli właściciel czy
administrator budynku nie zfadza się na montaż klimatyzatora
stacjonarnego, można z powodzeniem użyć wysokowydajnych i dosyć cichych
klimatyzatorów przenośnych typu split. W przyszłym roku temperatura może
przekroczyć tegoroczną 35 C.