Re: jak podłączyć notebooka do TV ?

Autor: rysiek <a_at_t.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:14:15 MET DST

> Zależy od karty jaka tam siedzi. Wejdź we właściwości ekranu->
ustawienia->
> zaawansowane i poszukaj.

to jest laptop Fujitsu Siemens a grafika to Mobile Intel 915GM/GMS 910GML
Express

> Pewnie trzeba przeczytać instrukcję. Jedna z funkcji Fn służy do
> cyrkularnego przerzucania wyjścia wideo na gniazdko, gniazdko + monitor,
> sam
> monitor.

ale ten klawisz Fn przełącza tylko monitor/wyjście w stosunku do wyjścia na
monitor a nie na
wyjscia s-video

>Włączyć klonowanie obrazu we właściwościach karty graficznej laptopa

powinno to tam być, czy muszę sćiagac jakaś aplikację ?

> Niech kabel będzie podłączony do telewizora podczas uruchamiania systemu
operacyjnego

spróbuję

* Przełączyć telewizor na kanał odpowiadający wejściu s-video

tak własnie robiłem ale jeszcze raz spróbuję

dziekuje za dotychczasowe podpowiedzi !