Re: regulatory...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:29:33 MET DST

*ten* wrote:

> A szum ci nie przeszkadza??

gdy temp powietrza jest max 25-28st to wentylatory mam skrecone i
wlasciwie nic nie slychac.
gdy temp jest wyzsza coz... wole miec wiekszy halas ale zeby mi sie
komp nie restartowal bez przerwy...

> Ja mam tylko jeden wentylator na małych
> obrotach i szum jest nieco za duży.

trzeba kupic lepsze wentylatory ;P

> Regulatory najczęściej wymuszają
> chwilowe zwiększanie obrotów do wartości powodujących duży hałas.

domyslam sie co robia regulatory.
zanim skonstruowalem regulator mialem wentyle puszczone defaultowo...

> Poza tym jeśli już godzisz się z okresowym hałasem to przynajmniej
> żeby było chłodno w pomieszczeniu. Ceny klimatyzatorów spadają

gdybym kupil klimatyzacje to nie potrzeba by mi bylo nowego
regulatora...
nie sadzisz ze wtedy wentylatory bylyby zawsze skrecone?
co do kosztow - przekalkuluj: >200zl (reg) vs. <1300 (klima)

ja na dzien dzisiejszy wiem ze regulator mi wystarczy bo wentyle mam
wydajne...

--
pozdrawiam
  Andre