Re: PC za max 2000PLN brutto?

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:03:22 MET DST

1pudel pisze:
> http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=168134

Dziękuje za odpowiedzi, jest tak jak myślałem po przeanalizowaniu
cenników kilku firm i poskładaniu komputera przez siebie.
Tylko, że nasuwa mi się w związku z tym taka myśl, że laptopy zaczynają
kosztować praktycznie tyle samo, co komputery stacjonarne, niewiele
więcej-jeśli mówimy o przeciętnym komputerze do wszystkiego.
W moim przypadku jest tak, jak podejrzewałem, że wszystko rozbija się o
monitor :-), te same pieniądze wydane na komputer bez niego dają fajny
sprzęt, ale zakup monitora zmienia wszystko.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl