Re: Nagrywarka DVD - czy umiera?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 17:57:56 MET DST

Użytkownik Gargamel delKichote@gazeta.pl ...

> To zainstaluj sobie sterownik nvidii do IDE i zobacz, ile będziesz
> miał DMAx i UDMAxx do wyboru, a co do specyfikacji technicznej - gugle
> :P.

o kurcze, zawsze myslałem ze to to samo.
to chyba sobie doczytam.

> Widocznie nie masz błędów odczytu; podepnij jakiś stary dysk poprzez
> jakąś starą kieszeń i poforsuj go mocno, to może zobaczysz...

Nie podpinam jakis starych wynalazków. Dyski w tej chwili sa za tanie zeby
sie w cos takiego bawic, a stare dyski sa generalnie za głosne no i zawsze
jest niebezpieczenstwo utraty danych.
Jedynym powodem podpiecia czegos takiego mogłaby byc chec odzyskania jakis
danych, ale takie przypadki sa chyba na tyle zadkie ze ewentualne
przeskoczenie automatyczne na PIO nie byłoby jakims wielkim problemem.
Aczkolwiek dziwne jest to ze system bez problemu potrafi przestawic z DMA
na PIO bez restartu kompa a juz odwrotnie nie.