Re: Ethernet dla laptopa - USB czy PCMCIA?

Autor: azot16 <azot16_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 18:11:47 MET DST

> Zalezy do czego :)

Chodziło mi o takie sprawy jak obciążenie CPU, czy stabilność podczas
pracy. Np. gdy do laptopa podłączamy jakieś nowe urządzenie na USB, to
czy karta Ethernet na USB nie zaczyna wtedy lekko "marudzić" np.
zwalniając transfer, albo zrywając połączenia.

> co to za laptok ze ci sie tak strasznie grzeje ze te dodatkowe 3-5W ci zaszkodzi?

Pożyczyłem sobie raz od kolegi kartę AverTV na PCMCIA - ten badziew
tak strasznie się grzał, że sam się wyłączał po paru minutach z
przegrzania. A jak się go wyciągnęło ze slotu to trzeba było uważać
żeby się nie poparzyć. Co ciekawe, grzał się zupełnie bez powodu, tzn.
wystarczyło go włożyć w slot PCMCIA i robił się gorący mimo, że
program do oglądania TV w ogóle nie był uruchomiany. Jak karta
Ethernet na PCMCIA też ma mi się tak to serdecznie dziękuję.