Re: Nagrywarka DVD - czy umiera?

Autor: Gargamel <delKichote_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 09:59:11 MET DST

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w wiadomości
<news:Xns9984B6DB754EEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1> napisał/a:

> Aczkolwiek dziwne jest to ze system bez problemu potrafi przestawic z DMA
> na PIO bez restartu kompa a juz odwrotnie nie.

Tego nie twierdziłem, w sumie nie zaglądam do właściwości kontrolera IDE co
chwilę :P.
Być może robi to przy następnym restarcie, ale w każdym bądź razie odwala to
samemu, i jest to dość znany spesial ficzer xp, dlatego od czasu do czasu
pojawia się czyjś post "jak przywrócić udma pod xp"...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółko i kij w dupeczkę zdrabniaczom"