Re: Nagrywarka DVD - czy umiera?

Autor: Gargamel <delKichote_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 15:57:06 MET DST

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w wiadomości
<news:Xns99848ADC166budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1> napisał/a:

> a czym sie rózni DMA od UDMA?

To zainstaluj sobie sterownik nvidii do IDE i zobacz, ile będziesz miał DMAx
i UDMAxx do wyboru, a co do specyfikacji technicznej - gugle :P.

> P.S. Nie pamietam zeby mnie sie tak przełączylo od kiedy mam plyte na
> nforce2.

Widocznie nie masz błędów odczytu; podepnij jakiś stary dysk poprzez jakąś
starą kieszeń i poforsuj go mocno, to może zobaczysz...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółko i kij w dupeczkę zdrabniaczom"