Re: E2160 vs X2 5000+ oraz problemy Athlonow z grami

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 18:38:56 MET DST

On Aug 4, 4:14 pm, "Botanix" <bota...@master.pl> wrote:
> U ytkownik "pakalk" <pak...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:1186235078.197431.29510@l70g2000hse.googlegroups.com...

> Op acalne s ale dlaczego porównujesz procesory ró ni ce si cen oko o
> 100z ?Za 450z dostaniesz C2D wi c z nim porównuj tego athlona.Generalnie
> jednak bardziej op aca si kupi E2160 gdy po oc b dzie tak samo szybki jak
> ten X2 5000+ a i 100z zaoszcz dzone.Zalezy do czego to ma byc itd. mimo
> wszystko oba jak na dzisiejsze czasy s w zupe no ci wystarczaj ce.Chyba, e
> albo u ywasz specjalistycznych bardzo wymagaj cych programów ( w co w tpi )
> [...]

Najpierw: Dzieki za podpowiedzi ;)

Niestety nie nadajesz sie na detektywa ;)

Gry - owszem, nie pogardze ;)
Programy - jesli np. 3dsmax jest wymagajacy, to rowniez..
Podkrecanie - nie pisalem, co nie znaczy, ze nie bede podkrecal -
zawsze milo jest miec taka mozliwosc

Dlaczego w tej, a nie wyzszej 2x-3x cenie? Niestety funcdusze sa
ograniczone - gdyby nie byly, tobym bral najszybsze :P

A co do porownywania z..np. E4300 .....

Jest wiec E4300 bardziej oplacalny niz 5000+? Jaka plyte musialbym
wziac, zeby moc go podkrecic tak, aby przeskoczyl 5000+?