Re: E2160 vs X2 5000+ oraz problemy Athlonow z grami

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 16:14:00 MET DST

Użytkownik "pakalk" <pakalk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1186235078.197431.29510@l70g2000hse.googlegroups.com...
> Witam.
>
> Mam dwie sprawy.
>
> 1. Co sie bardziej oplaca kupic?
>
> E2160 - koszt 300 zl + plyta (z 350?, lacznie ok. 650)
>
> X2 5000+ - koszt 450 zl + plyta (z 300?, lacznie ok. 750)
>
> Czy te Pentium Dual Core nie sa aby zbyt wolne, jak na dzisiejsze
> czasy? Wiem, ze cene maja zachecajaca, ale czy sa oplacalne?

Opłacalne są ale dlaczego porównujesz procesory różniące się ceną około
100zł?Za 450zł dostaniesz C2D więc z nim porównuj tego athlona.Generalnie
jednak bardziej opłaca się kupić E2160 gdyż po oc będzie tak samo szybki jak
ten X2 5000+ a i 100zł zaoszczędzone.Zalezy do czego to ma byc itd. mimo
wszystko oba jak na dzisiejsze czasy są w zupełności wystarczające.Chyba, że
albo używasz specjalistycznych bardzo wymagających programów ( w co wątpię )
albo jesteś zapalonym graczem ( w co również wątpię ).Gdybyś nim był
przebierałbyś w prockach 2-3 razy droższych :). Do Twoich wymagań a
podejrzewam, ze nie są zbyt wygórowane wystarczy E2160 a płyta.. po co aż za
350zł?Podkręcać raczej nie zamierzasz bo nic nie wspominałeś więc i 250zł
styka.Tyczy się to również athlona, jeśli nie zamierzasz podkręcać to i
płyta za 200zł Cię zadowoli.

> 2. Problemy Athlonow z grami.
>
> Czytalem, ze gry na Athlonach lubia czasem przyspieszac/zwalniac, ale
> nie wiem dokladnie o co chodzi (nie bylo napisane). Czy ktos wie,
> moglby mi wytlumaczyc? Czy to zdarza sie na wszystkich Athlonach, czy
> moze w nowszych zostalo to wyeliminowane?

Nie była to kwestia złych procesorów lecz błędów w grach, ogólnie rzadko
spotykana, dziś wcale.