Re: Dylemat zostac przy AMD czy do Intela

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 21:13:45 MET DST

Raack wrote:

> Z 50% to przesada... Kup dobrego am2 to za chwile bedziesz mogl na tej
> samej plycie postawic procesor czterordzeniowy lub dwu- na platforme
> am2+. Tu jest zysk. Kupujac intela z cala pewnoscia bedziesz zaraz
> zmienial plyte i pamieci na ddr3, bo taki trynd intel wymysli lub
> siedzial na zamknietej platformie, bo kupno nawet nowego procesora
> bedzie nieoplacalne.

Hmmm Intela E4300 z FSB 800Mhz puszcze na 99% na 1033HMz. Czyli uzyskam
wzrost predkosci o 33% bez podnoszenia mapiecia czy innych nieciekawych
manipulacji. Takie wyniki dla AMD sa malo prawdopodobne, ceny Phenomów na
AM2+ pewnie bedą zabójcze przez 1-2 lata... zreszta mialbym plyte ze słabym
HT 2.0 (1GHz) zamiast zalecanego HT 3.0 (2GHz). Z kolei w przypadku AMD
oszczędzam 200-300zł na płycie gównej i CPU co nie jest bez znaczenia.
Kurcze sam juz nie wiem... AMD przespał niepotrzebnie ostatni rok...

--
pozdrawiam
      Mikolaj