Re: Dylemat zostac przy AMD czy do Intela

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 17:48:36 MET DST

On 1 Sie, 13:28, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:
> Witam!
>
> Wlasnie musze wymienic moja niezbyt wydajana platforme sprzetową. Obecnie
> posiadam Amd Athlon 64 na S939 + 2GB DDR czyli muszę wymienić wszystko czyli
> MB+RAM+CPU.
>
> Procesor powinien być "dualcore" (do obróbki grafiki i edycji video) i do
> tego dosyc tani. Ram to będą dwa moduły DDR2 1GB/800MHz
> (Goodram/Kingmax/Patriot ze zwykłej serii 300-350zł). Teraz pytanie - czy
> kupic Athlona EE X2 4000+ (brisbane) za ~245zł, czy energooszczednego
> Athlona X2 BE 2350 (tez brisbane) za 335zł czy też Pentium Dual Core E2160
> [...]

Z 50% to przesada... Kup dobrego am2 to za chwile bedziesz mogl na tej
samej plycie postawic procesor czterordzeniowy lub dwu- na platforme
am2+. Tu jest zysk. Kupujac intela z cala pewnoscia bedziesz zaraz
zmienial plyte i pamieci na ddr3, bo taki trynd intel wymysli lub
siedzial na zamknietej platformie, bo kupno nawet nowego procesora
bedzie nieoplacalne.