Re: Intel Q6600

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 12:43:05 MET DST

news:f8pbbl$llj$1@polsl.pl...

[...]

to jeszcze spytam w jednej, waznej dla mnie kwestii (bo finansowej). Czy
duza jest roznica pomiedzy tym Q6600, a dwurdzeniowym E6750. Roznica w
liczbie rdzeni jest dla mnie oczywista, tylko zaczalem sie zastanawiac, czy
cztery rdzenie rzeczywiscie daja az taka roznice oprocz wspanialego
samopoczucia, ze "ma sie Intela Quattro". Podejrzewam, ze zeby wykorzystac
takiego Q6600 trzeba by go chyba juz nieco hardcorowo obciazyc wieloma
aplikacjami.

Pozdrawiam
kN