Re: Intel Q6600

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 23:15:19 MET DST

> to jeszcze spytam w jednej, waznej dla mnie kwestii (bo finansowej). Czy
> duza jest roznica pomiedzy tym Q6600, a dwurdzeniowym E6750. Roznica w
> liczbie rdzeni jest dla mnie oczywista, tylko zaczalem sie zastanawiac,
> czy cztery rdzenie rzeczywiscie daja az taka roznice oprocz wspanialego
> samopoczucia, ze "ma sie Intela Quattro". Podejrzewam, ze zeby wykorzystac
> takiego Q6600 trzeba by go chyba juz nieco hardcorowo obciazyc wieloma
> aplikacjami.

Albo jedną, która została napisana pod obsługę wielu procesorów
(grafika/rendering 3D, edycja, montaż, kompresja video, itp.)
Są aplikacje, którym nigdy za dużo mocy obliczeniowej :).
Co do "normalnych" zastosowań i porównań samych wydajności,
zerknij sobie tutaj:
http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.html?modelx=33&model1=873&model2=871&chart=436

pozdr
JeRRy