Czy w notebooku dysk powinien być podklejony folią???

Autor: <gczern_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 12:41:32 MET DST

Witam wszystkich, mam pewien problem, w moim laptopie vaio szybko nagrzewa się
dysk, przekracza 50 stopni, po sprawdzeniu różnych opcji wykręciłem dysk i
zobaczyłem że od spodniej części jest podklejony twardą przezroczystą folią.
Wewnątrz dysk od strony folii leży na takiej płytve z aluminium która ma
wycięcia np pod jakiś mały procesorek itd, pod wycięciami są jakieś układy
elektroniczne. Patrzyłem na allegro i dyski sprzedawane tam nie mają takiej
folii i teraz pytanie czy tą folię nie powinno się zdjąć??????