Re: Western Digital My Book Essential Edition opinie

Autor: azot16 <azot16_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 23:29:30 MET DST

> Mia em do czynienia tylko z wersj sieciow MyBooka i nie jestem zachwycony.
> Jedyna jego zaleta jest niska cena, prawie w cenie samego dysku. Generalnie
> jest wolny i to pomimo nap du SATA 300 i gigabitowego Ethernetu. Nie wiem
> jak z USB, ta wersja mo e mie zupe nie inne chipy w rodku, a mo e mie te
> same (ethernetowy ma wyj cie USB).

A u mnie dzia a :).

Konkretnie to mam model WD 320GB MyBook Essential USB 2.0 i nie
narzekam. 20-25 MB/s w obie strony podczas kopiowania w TCmd, czyli
transfer rzeczywisty a nie urojony z HDTach czy innych bench-
wynalazków. Trzeba tylko pami ta , aby ustawi odpowiednie opcje w
"device manager".

Przyk adowy link do dysku:

http://www.jr.com/JRProductPage.process?Product=4089571