Re: Western Digital My Book Essential Edition opinie

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 00:15:51 MET DST

Użytkownik "stab" <stab@wp.pl> napisał w wiadomości
news:64481$46ae5cf7$54714591$3370@news.chello.at...
> witam
> czy ktos posiada dysk zewnetrzny Western Digital My Book Essential Edition
> lub jakis inny z serii My Book WD i moze napisac jak sie spisuje?
> ogolnie czy to dobra inwestycja?
> a moze polecicie cos innego jako dodatkowy dysk do lapka?
> dyskow WD posiadam 3 sztuki i nie nazekam, stad moj wybor.
> Maxtor 80 GB padl mi dokladnie rok i 1 dzien po zakupie
> wiec nawet nie biore ich po uwage.

Miałem do czynienia tylko z wersją sieciową MyBooka i nie jestem zachwycony.
Jedyna jego zaleta jest niska cena, prawie w cenie samego dysku. Generalnie
jest wolny i to pomimo napędu SATA 300 i gigabitowego Ethernetu. Nie wiem
jak z USB, ta wersja może mieć zupełnie inne chipy w środku, a może mieć te
same (ethernetowy ma wyjście USB).