Re: Laptop 14"

Autor: Krzysiek <nie_pisacd_mnie_at_spamerom.nie>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 23:29:33 MET DST

Adaq wrote:

> Czyli przynajmniej TY zauważasz mniejsze literki :)
> Czyli dużo bardziej funkcjonalny niż 15,4"?
> A jakbyś postaral sie na maxa wylistować plusy i minusy równiż, moze
> jest cos o czym jeszce nie wiem? Pozdrawiam wszytkich

to moj 1wszy laptop :)

Mam go od kilku dni dopiero ale latanie po win vista, pisanie maili i
przegladanie onetu nie jest uciazliwe! Matryca ma super ostrosc ale marne katy
no ale to laptop. Poelcam toshibe bo super wykonana, nic nie trzeszczy.

Racja ze wiele laptopow teraz ma zasterpowac pc domowe co jest bzdura imho ale
np do akademika to robici i tak bedize za PC ta wiec duza matryc nie problem,
do zastosowan mobilnyhc - male jest piekne a i ciagnie na bateri znacznie
lepiej (nie mam wbudowanego akceleratora grafiki tez bo po co mi to).

Wiec plusy pewnie sa, przenosny i lekki, widac dobrze (mam okulary ale i bez
nich widze w miare wiec nie ma tragedii, sokoli wzrok nie potrzebny).

Minus - CENA, 5k prawie, ale to toshiba!