Re: Dwie nagrywarki Plextor-a

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 23:34:28 MET DST

Osoba MadMan napisała na pl.comp.pecet:

> No i nie ma się co dziwić, jednocześnie na jednym kanale ATA może
> pracować tylko jedno urządzenie. Nagrywanie na obu naraz powoduje, że
> non-stop transmisja jest "przełączana" z jednego urządzenia na drugie.

Swoją drogą, zakładając nawet że są na osobnych kanałach jako jedyne
podłączone urządzenia (oprócz dysku który jest na SATA), czy
rzeczywiście będzie można uzyskać stabilne nagrywanie 16x? Teoretycznie
to wiem, że tak, ale próbował ktoś w praktyce? ;)
Jeśli się udało, proszę o podanie konfiguracji i sposobu podłączenia
nagrywarek.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur