Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 22:29:38 MET DST

Feromon wrote:

> Użytkownik "Artur Frydel" <bzyk@lapt.bzyk.dyndns.org> napisał w wiadomości

> Czytałem jakie masz preferencje.
> Kobiety są trochę inne niz faceci.
> Panoramiczny ekran NAPRAWDĘ umila ogladanie filmów z kolegami/koleżankami.

Coś w tym jest. Być może masz rację, rozejrzałem się trochę po ofertach i
widać że panoramy powoli stają się standardem. I jest tak jak mówisz -
dziewczynie ta panorama się przyda.

Co do Visty i XP. Zastanawia mnie, czy warto jeszcze kupować xp.
Oczywiście nie mam nic do tego systemu. Jak na wyrób M$ sprawuje się
całkiem nieźle - sam używam, ale z tego co wiem, na nowym laptopach prawie
wszędzie preinstalowana jest Vista. Dlatego myślę o tym systemie.

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."