Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 23:08:18 MET DST

Artur Frydel wrote:

> Co do Visty i XP. Zastanawia mnie, czy warto jeszcze kupować xp.
> Oczywiście nie mam nic do tego systemu. Jak na wyrób M$ sprawuje się
> całkiem nieźle - sam używam, ale z tego co wiem, na nowym laptopach prawie
> wszędzie preinstalowana jest Vista. Dlatego myślę o tym systemie.

Nie sugeruj się tym co widzisz na pólkach w Polsce. Aktualnie na świecie
trendem jest powrót do XP (szczególnie wśród większych producentów
sprzętu bazujących na m. in. klientach korporacyjnych). Nie mówiąc o
"ekstremach" takich jak Dell promujących linię notebook'ów robionych
konkretnie do pracy w Linux (a nie tylko z dołączoną płytką aby
zaoszczędzić na koszcie Windowsa). Ale takiego sprzętu w kraju raczej
aktualnie nie dorwiesz. Prędzej trafisz na "spływającą" z całej Europy
niezbyt rewelacyjnie sprzedająca się tam (szczególnie na tle
początkowych hurraoptymistycznych założeń) M$ Viśta - i to właśnie tym
OS'em będą najczęściej próbowali "uszczęśliwić" Cię sprzedawcy.

Pozdr.